1.Trazite znanje pa makar i u Kini.

Ovaj hadis nema seneda, a navodi ga Imam Adžluni u svome djelu “Kešfu-l-hafa ve muzilu-l-ilbas amma-štuhire minel ehadisi fi elsineti-n-nas” i navodi ga Ibnu-l-Dževzi u djeli ” El-Mewduat” (Izmišljene predaje).Kaže Ibn Hibban :Ovo je batil (neispravan hadis)koji nema osnove a u njegovom lancu prenosilaca se nalazi Ibn Atikeh,a on je munker.I kaze Sejh Albani u “Daifi el džamii da je ovaj hadis izmisljen.

2. “Moji ashabi su poput zvijezda, kojeg god budete slijedili bićete na pravom putu

Kaze Imam Ahmed:”Ovaj hadis nije ispravan.Kaze Imam Ibn Abdil Berr:Na senedu ovog hadisa ne moze se zasnovati dokaz.Takodjer i Ibn Hazm kao i Albani smatra da je hadis izmisljen.

3.”Vjera je (lijepo) ophođenje

Kaze Albani u uvodu petog djela svoje knjihe “Silsiletul ehadisi daife:”Ovo cak nije ni izmisljen hadis”

4.Cistoca je od vjere

Nije potvrdjeno da je ovo izrekao Poslanik, ali ima nesto slicno ovom hadisu: “Cistoca poziva u vjeru a vjera ce sa onim ko je posjeduje biti u dzenetu. Medjutim ovaj hadis je veoma slab jer je u njegovom lancu prenosilaca Ibrahim b.Hajjan,a o njemu je Ibn Adij kazao da je vecina njegovih hadisa izmisljena.

5.”Onaj koga namaz ne odvrati od pokvarenosti i loših djela, Allah mu neće povećati osim udaljenosti od Njega”

Ovo je jedan od hadisa koji su prošireni među ljudima. Neispravan je i svojim lancem prenosilaca i svojim tekstom. Zabilježio ga je Taberani u „Kebiru“ (3/106/2), El-Kada'i u „Musnedu Šihab“ (2/43), Ibnu Ebi Hatim kako spominje Ibnu Kesir u svome tefsiru (2/414), putem Lejsa on od Tavusa a on od Ibnu Abbasa, radijallahu anhuma.

Lanac prenosilaca je slab zbog Lejsa. On je Ibnu Ebi Sulejm. Hafiz Ibnu Hadžer u „Takribu tehzib“ kod govora o njemu kaže: „Saduk. Pamćenje mu se pomiješalo na kraju, pa nije bilo moguće razlikovati njegove hadise, usljed čega je i ostavljen.“ I Hejsemi je osporio ovaj hadis zbog njega u „Medžme'iz-zevaid“ (1/134). Hafiz El-Iraki u valorizaciji djela „Ihja ulumid-din“ (1/143) kaže: „Lanac prenosilaca je lejjin.“

Ibnu Džerir, rahmetullahi alejh, ovaj hadis zabilježio je s drugim lancem prenosilaca od Ibnu Abbasa, radijallahu anhuma, tj. to su njegove riječi a ne riječi Allahovog Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem. Iako i u ovom lancu prenosilaca postoji prenosilac čije ime nije spomenuto.

Imam Ahmed bilježi u svome djelu „Ez-Zuhd“ i Taberani u „Kebiru“ da je Ibnu Mes'ud, radijallahu anh, rekao: „Kome njegov namaz ne bude naređivao dobro i zabranjivao zlo, neće mu ni povećati osim udaljenost.“ Hafiz El-Iraki, rahmetullahi alejh, za lanac prenosilaca ovog mevkuf predanja rekao je da je vjerodostojan, dakle, vjerodostojno se prenosi od Ibnu Mes'uda, radijallahu anh, a ne od Allahovog Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem.

Stoga je neispravno ove riječi smatrati hadisom Allahovog Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem.

6.”Razmišljanje jedan sat je bolje od činjenja ibadeta šezdeset godina”

U njegovom senedu se nalazi Osman b.Abdillah el Kureši i Ishak b.Nedžih koji su kod ucenjaka poznati kao lažovi.

Rekao je Alijj El Kari:Ovo nije hadis.

Kaze Imam Iraki u “Tahridžu ehadisi el ihja da mu je sened slab.

7- “Učenjaci u mom Ummetu su kao vjerovjesnici kod Benu Israila

ovaj hadis nema osnove(Pogledaj :Elmekasidu el hasene od imam Sehavija).Isto kaze i sejh Albani.

Ova izreka se suprostavlja Kuranu i sunetu i koncenzusu ucenjaka jer je poznato da su vjerovjesnici najbolji ljudi a najbolji medju njia je Muhamed a.s..Da li ima iko ko tvrdi da je neki ucenjak iz naseg umeta bolji od Musa koji se smatra jednim od najboljih poslanika a poslat je benu israilu.

8. Hadis o oživljavanju roditelja Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, tako da su povjerovali u njega

Ova izreka se suprostavlja hadisu kojeg biljezi Muslim a u kojem Poslanik kaze:I moj I tvoj otac su u vatri.

Kaze Imam Nevevi u komentaru ovog hadisa:U njemu je dokaz da onaj ko umre kao nevjernik da je u vatri I da mu nece pomoci nikakve rodbinkse veze I da je u vatri svako onaj od arapa prije Muhammeda a koji je obozavao kipove.

Kaze Imam Dzevzi:Ovaj hadis (o ozivljavanju roditela polsanika)je izmisljen a koga je izmislio  ima veoma malo pameti znanja.

9.Prvo sto je Allah stvorio bila je svjetlost tvog poslanika,o Dzabire

Kaze Rešid Rida u svojim Fetvama(2/447):Ovaj hadis nema osnove.

A jos prije njega to je rekao Imam Sujuti(Vidi :El havi Lil fetava)

10. – “Ko posjeti moj kabur, obavezan mu je moj šefa'at”.

Ovaj hadis je izmisljen jer se u nemu nazale Abdullah ibn Ibrahim El gafari koji je slab u hadisu.

Spominje ga Sujuti o svoj knjizi(اللآلئ المصنوعة في الأحاديث الموضوعة) koja navodi izmisljene hadise

Kaze Imam Nevevi:Biljeze ga darekuti I Bejheki sa slabim lancem prenosilaca.

Kaze Ibn Hadzer:Svi putevi kojima je stigao ovoj hadis su slabi.,a najispravnije sto je zabiljeno po ovom pitanju je hadis:nema ni jednog koji me poselami,a da Allah meni nece vratiti dusu pa cu I ja uzvratit selam.(Vidi Etelhisul habir 2/267)